Bezproblemowe zwroty i wymiany
Na wymianę lub darmowy zwrot towaru masz aż 30 dni od momentu otrzymania przesyłki. Nie musisz nawet podawać powodu zwrotu, chociaż będziemy wdzięczni za taką informację – wykorzystamy ją przy konstruowaniu oferty sklepu i ulepszaniu jego działania.
Krok po kroku – jak wymienić lub zwrócić produkt?
- Zwracany / wymieniany towar musi być nowy, bez oznak użytkowania.
- Pobierz z naszej strony formularz odstąpienia od umowy (Pobierz formularz odstąpienia od umowy format PDF).
- Poinformuj nas telefonicznie lub mailowo o chęci zwrotu.
- Zapakuj produkty wraz z formularzem i fakturą i odeślij na adres: Filiżanka Herbaty ul. Leśna 7b, 63-410 Gorzyce Wielkie. Po otrzymaniu przez nas przesyłki – możliwie najszybciej zwrócimy Ci pieniądze (maksymalnie 3 dni) lub wyślemy pożądany przez Ciebie produkt
Szybkie reklamacje
Bierzemy pełną odpowiedzialność za oferowane produkty tak więc w przypadku wady produktu wystarczy e-mail (na adres filizankaherbaty89@gmail.com lub telefon (na numer 662-366-556) – nie wymagamy wypełniania żadnych formularzy.
Każda reklamacja jest rozpatrywana na korzyść klienta. Wadliwy produkt wymieniamy niezwłocznie na nasz koszt (włącznie z kosztem dostawy). Pokryjemy również koszty odesłania wadliwego produktu do nas.
Jeżeli wymiana produktu nie będzie możliwa zaproponujemy wybór innego z naszej oferty lub zwrot pełnej wpłaconej kwoty.